Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie

Data publikacji 03.04.2009

Komenda Rejonowa Policji Warszawa V organizuje staż dla osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Warszawy - na stanowisku technika do spraw administracyjno-biurowych.

Staż oznacza nabywanie przez bezrobotnego umiejętności praktycznych, niezbędnych do podjęcia pracy przez wykonywanie zadań w miejscu pracy bez nawiązania stosunku pracy z pracodawcą.

Staż odbywa się na podstawie umowy zawartej przez Starostę (w przypadku Warszawy - Prezydenta) z pracodawcą wg programu dołączonego do złożonego wniosku, określającego nazwę zawodu, zakres zadań, rodzaj uzyskiwanych kwalifikacji i sposób ich potwierdzenia oraz opiekuna osoby objętej programem stażu.

Bezrobotnemu, na okres odbywania stażu, zostaje przyznane przez Urząd Pracy stypendium w wysokości:
• od dnia 01.01.2009 do 31.05.2009 - 773 zł
• od dnia 01.06.2009 do 31.12.2009 - 791 zł
• od 01.01.2010 - 120% kwoty zasiłku dla bezrobotnych, o którym mowa w art. 72 ust. 1 pkt 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

KTO MOŻE ZGŁOSIĆ SIĘ W CELU ODBYCIA STAŻU :

osoby bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie Pracy w Warszawie :
• do 25 roku życia;
• oraz osoby, które w okresie 12 miesięcy od ukończenia szkoły
wyższej nie ukończyły 27 roku życia.

Osoby zainteresowane podjęciem stażu w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa V proszone są o złożenie n/wym. dokumentów w Zespole Kontroli, Kadr i Szkolenia KRP Warszawa V (pok. 212, tel. 022-603-15-48):
• podanie do Komendanta Rejonowego Policji Warszawa V o odbycie stażu;
• kopia dowodu osobistego.
 

Powrót na górę strony